23.05.2014
Agnieszka Muszka

Promocja na światowym poziomie

Promocja na światowym poziomie

O turystycznym grancie przyznanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego dla Gryfowa pisaliśmy w jednym z poprzednich numerów Ziemi Lubańskiej.

Czas powrócić do tematu, bowiem przedsięwzięcie jest już praktycznie na finiszu i już niebawem będziemy mogli podziwiać efekty, a są one naprawdę imponujące. Jednym z głównych elementów projektu pn. „Gryfów Śląski poznajemy i dzięki multimediom tu przyjedziemy” jest film promocyjny, który przygotowany został przez gryfowianina Mariusza Dragana – specjalistę ds. reklamy w firmie Siła Przebicia oraz prezesa młodzieżowego Stowarzyszenia Awantura. Przyznać trzeba, że film robi wrażenie. Na pewno nie powstydziły by się takim projektem największe światowe metropolie. Najważniejsze jest jednak to, że autor nagrania trafnie przedstawił walory Gryfowa, który jawi się nam jako bardzo interesujący i malowniczy subregion, w którym społeczne inicjatywy rosną niczym grzyby po deszczu. Wszystko to zawiera się w haśle promującym miasto – „GRYFÓW nabiera kolorów”. Film wykonany przez Mariusza Dragana dla szerszej publiczności dostępny będzie tuż przed samymi Kwisonaliami. Dostępny będzie można na płytach, ale także w internecie – m.in. na stronie miasta. Tymczasem już teraz na YouTube i Facebooku każdy chętny może obejrzeć film prezentujący prace przy filmie promocyjnym, dający przedsmak przygody i niezwykłej gryfowskiej pasji.
W ramach projektu stworzona została także mapa miasta, spacer wirtualny, prezentujący najważniejsze walory Gryfowa. Całkowity koszt przedsięwzięcia to 16.617,60 zł, z czego dofinansowanie ze środków Partnerstwa Izerskiego to aż 10.808,19 zł.

Czas powrócić do tematu, bowiem przedsięwzięcie jest już praktycznie na finiszu i już niebawem będziemy mogli podziwiać efekty, a są one naprawdę imponujące. Jednym z głównych elementów projektu pn. „Gryfów Śląski poznajemy i dzięki multimediom tu przyjedziemy” jest film promocyjny, który przygotowany został przez gryfowianina Mariusza Dragana – specjalistę ds. reklamy w firmie Siła Przebicia oraz prezesa młodzieżowego Stowarzyszenia Awantura. Przyznać trzeba, że film robi wrażenie. Na pewno nie powstydziły by się takim projektem największe światowe metropolie. Najważniejsze jest jednak to, że autor nagrania trafnie przedstawił walory Gryfowa, który jawi się nam jako bardzo interesujący i malowniczy subregion, w którym społeczne inicjatywy rosną niczym grzyby po deszczu. Wszystko to zawiera się w haśle promującym miasto – „GRYFÓW nabiera kolorów”. Film wykonany przez Mariusza Dragana dla szerszej publiczności dostępny będzie tuż przed samymi Kwisonaliami. Dostępny będzie można na płytach, ale także w internecie – m.in. na stronie miasta. Tymczasem już teraz na YouTube i Facebooku każdy chętny może obejrzeć film prezentujący prace przy filmie promocyjnym, dający przedsmak przygody i niezwykłej gryfowskiej pasji.

W ramach projektu stworzona została także mapa miasta, spacer wirtualny, prezentujący najważniejsze walory Gryfowa. Całkowity koszt przedsięwzięcia to 16.617,60 zł, z czego dofinansowanie ze środków Partnerstwa Izerskiego to aż 10.808,19 zł.


print

Na skróty